رامدشت

معرفی محله رامدشت

معرفی محله رامدشت

رامدشت

این وب نوشت جهت معرفی یکی از مناطق و محله های زیبای شهرستان رودسر ، به نام رامدشت ایجاد شده است.

تصاویر : جاذبه های گردشگری رامدشت

شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۵۸ ق.ظ

همان طور که قبلا گفته بودم به طور کلی جاذبه های گردشگری رامدشت در موارد زیر خلاصه می شود:

+ زمین های برنج

+ دشت

+ استخر

+ جنگل ساحلی

+ ساحل و دریا

** جهت مشاهده تصاویر در اندازه واقعی،بر روی تصاویر کلیک نمایید


زمین های برنج



برنج




دشت های زیبا









استخر رامدشت











استخر رامدشت




جنگل ساحلی





ساحل رامدشت







منظره ای زیبا از کوه سماموس(دومین قله بلند رشته کوه البرز)-

تصویر گرفته شده از محله رامدشت:



نظرات  (۵)

www.hosam11.blogfa.com
www.hosamnews.blogfa.com
www.zaghood.blogfa.com
یه دمت گرم داری
۲۲ مهر ۹۲ ، ۲۱:۳۲ یه رودسری.
سلام.لوتی.واقعاعکسات جالب بود.دمت گرم.منکه رودسریم عاشق دریای رامدشتم.خیلی باصفاست.یاحق
پاسخ:
سلام
نظر لطفتونه.
سلام.رامدشتو خیلی دوست دارم. کلی خاطره ازش دارم.دریاش عالیه.خوشحال شدم از دیدن سایت شما.
پاسخ:
سلام علیکم.خواهش می کنم
التماس دعا
سلام ماشاالله یک کاه راکوهی جلوه دادی بیچاره گردشگرخیال میکنه علی اباد هم شهری است من خیال کردم منهتن امریکاست
پاسخ:

سلام بر شما!

شما رامدشت را از لنز دوربین دیدید، بسیار ذوق زده شدید.وای به روزی که از نزدیک ببینید.

البته بنده معتقدم منهتن آمریکا هم به زیبایی رامدشت ما نیست. 

 

من برای ذاقوت سر هستم وعکس ها تکراری بودن ممنونم

پاسخ:

سلام بر شما!

بسیار خوشوقتم.

عکس ها که تکراری نیست. از یک مکان با زوایای مختلف عکس گرفته ام.

گرچه ذاقوت سر آب حیات است/ ولی رامدشت ما از ذاقوت سر به!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">